بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1401/12/07 - 12:13
  • - تعداد بازدید: 393
  • - تعداد بازدیدکننده: 360
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روح الله دهقانی ضمن تاکید بر تمرکز زدایی به عنوان یکی از سیاست های معاونت علمی ریاست جمهوری:

بنیاد نخبگان استان متولی یک سری از برنامه های معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری در استان اصفهان می شود

دکتر روح الله دهقانی روز شنبه در ویژه برنامه بنیاد نخبگان استان اصفهان اظهار داشت: تشخیص دانش بنیان ها و ارزیابی و اندازه گذاری و حمایت های کلان از آنها از مهمترین برنامه هایی است که باید به کارگزاران محلی از جمله بنیاد ملی نخبگان استان اصفهان سپرده شود.

دهقانی تصریح کرد: این بنیاد بعنوان نمونه در یک دوره دوماهه متولی یک سری از برنامه های معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری در استان اصفهان می‌شود که نیازی به مراجعه شرکت‌های دانش بنیان به تهران برای استفاده از حمایت‌های معاونت علمی و فناوری وجود نداشته باشد.

وی ادامه داد: توانمندی های علمی در برخی از نقاط کشور وجود دارد و در این دوره باید بهینه سازی سیاستی با رویکرد توجه بیشتر به شهرها و ظرفیت‌ قطب های دور از تهران انجام شود.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهور افزود: این رویکرد به دلایل مختلف ارزان تر بودن زندگی، کمتر بودن تزاحم‌ها و فرصت‌های بیشتر بطور جدی دنبال می شود که ترجیح می دهیم در اصفهان، شیراز، تبریز و یزد اقدامات خوبی انجام شود.

‌در ادامه این مراسم روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و استاندار اصفهان همچنین با فعالان حوزه فناوری‌های پیشرفته و هوش مصنوعی در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان دیدار و گفت وگو کردند.

در این گفت وگو معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با اشاره به نقش اثربخش فناوران این حوزه در هموار ساختن مسیر برای سایر فناوران، گفت: نوآورانی که آغاز کننده حرکت های جدید هستند؛ علاوه بر تلاشی که برای اجرای ایده‌های نوآورانه خود دارند مسیر ناهموار پیش رو را برای سایرین هموار می‌سازند.

 

  • گروه خبری : گروه های مطالب
  • کد خبر : 164566
کلمات کلیدی
مدیر سایت بنیاد نخبگان استان اصفهان
خبرنگار

مدیر سایت بنیاد نخبگان استان اصفهان

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید