بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1403/02/29 - 15:10
  • - تعداد بازدید: 337
  • - تعداد بازدیدکننده: 262
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
نخستین گفتاورد ملی نخبگان؛ارائه چرخش‌های تحول‌آفرین

اولین گفتآورد ملی نخبگان، با شعار «نخبگان؛ حکمرانی دانش بنیان» برگزار می‌گردد.

اولین گفتاورد ملی نخبگان با شعار«نخبگان؛ حکمرانی دانش‌بنیان» و با هدف تعامل نخبگان، مدیران و مردم برگزار می‌شود. تمامی افراد صاحب ایده که به نحوی می توانند برای چالش‌های کشور راه حل ارائه نمایند، مخاطب این رویداد می باشند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی نخبگان، این رقابت، مجموعه مناظره‌هایی است برای نیل به چرخش‌های تحول‌آفرین در موضوعات: «مالی و پولی»، «منابع طبیعی»، «امنیت غذایی»، «نظام سلامت» و «حکمرانی و سیاست گذاری» می باشد . گفتآورد فرصتی است برای تعامل نخبگان، مردم و مدیران برای، شنیدن و تقویت ایده های نخبگانی، دانش بنیان تر کردن مدیریت کشور، افزایش تفاهم اجتماعی و رشد عمومی  خواهد بود.

اولین گفتاورد ملی نخبگان با شعار «نخبگان؛ حکمرانی دانش‌بنیان» و با هدف تعامل نخبگان، مدیران و مردم برگزار خواهد شد. مخاطبین این رویداد، قشر فرهیخته دانشگاهی و نخبگانی هستند که بتوانند راه‌حلی برای چالش‌های کشور ارائه کنند. گفتاورد، یک رویداد چهار مرحله‌ای است و در مرحله اول آن، شرکت‌ کنندگان ایده‌های خود را در 5 محور اصلی شامل حوزه‌های مالی و ارزی، منابع طبیعی، امنیت غذایی، نظام سلامت و حکمرانی هوشمند ارائه می‌نمایند.    

این رویداد در چهار مرحله طراحی شده است

دریافت ایده ها

در مرحله اول، ایده ها در پنج محور اصلی دریافت میشه. این پنج محور شامل حوزه های مالی و ارزی، منابع طبیعی، امنیت غذایی، نظام سلامت و حکمرانی هوشمند میشه.

انتخاب افراد منتخب

محتواهای ارسالی که توسط فرد یا یک تیم می‌تونه آماده بشه، پس از یک ارزیابی اولیه، در قالب یک پوستر به نمایش در میاد. این نمایشگاه ها که در 8 پهنه از کشور برگزار میشه، فرصتیه که آثار برگزیده انتخاب بشن. 8 اثر برگزیده برای هر موضوع.

رقابت بین افراد منتخب

این 8 اثر یا 8 نفر که حالا باید تیم خودشون رو با کمک افراد سایر تیم های حذف شده تکمیل کنند، به یه مربی وصل میشن که اونها رو برای مراحل رقابتی آماده تر کنه. 3 مرحله رقابت برای تعیین تیم برنده. فاصله زمانی هر رقابت با مرحله بعدی، حدود 40 روزه. این فرصتیه برای آماده شدن تیمها.

داوری و انتخاب گفتآورد

برای اینکه راه حل ها در هر مرحله، هم عمیق تر بشن و هم ضمانت اجرایی پیدا کنند، داوریها با حضور مدیران اجرایی و اندیشمندان خبره توی اون موضوع انجام میشه. 4 داور که دو نفرشون محتوای علمی رو ارزیابی میکنند و دو نفرشون الزامات اجرایی و قابلیت پیاده سازی رو می‌سنجند. داور پنجم هم مخاطبین متخصص اون رقابت هستند. گروه های آنالیزور هم برای کمک به داورها و تیم ها، نقش خودشون رو ایفا خواهند کرد.

آخرین مهلت ارسال آثار:

28 خرداد ماه 1403 خواهد بود.

کسب اطلاعات بیشتر و ثبت ایده

  • گروه خبری : گروه های مطالب
  • کد خبر : 171554
مدیر سایت بنیاد نخبگان استان اصفهان
خبرنگار

مدیر سایت بنیاد نخبگان استان اصفهان