رویداد ایده بازار برگزار می شود مشاهده در قالب پی دی اف چاپ فرستادن به ایمیل

رویداد ایده بازار

ایده شو رویدادی است که افراد توانمندی خود را در ایده پردازی، بیان ایده و انتقال آن به دیگران در محیطی دوستانه محک میزنند. هر کس حداقل یک فکر یا ایده ای دارد که با تمام شور و اشتیاق به آن می پردازد. در مجموع رویداد ایده شو محلی است برای به اشتراک گذاری ایده های مبتنی بر تجربیات زندگی ساز، موضوعات مورد علاقه و شوق برانگیز و شنیدن نقطه نظرات منحصر به فرد داوران در خصوص ایده های مطرح شده.

http://www.jdisf.ir/site/Portals/0/%D9%87%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4/photo_2017-10-29_10-20-19.jpg?ver=1396-08-08-104607-570

آنچه شرکت کنندگان باید بدانند:

• شركت‌كنندگان بايد ايده خود را هنگام ثبت نام براي تيم برگزار كننده ارسال‌نمايند.

• شما فرصت داريد تنها سه دقيقه در مورد موضوعتان در مقابل جمعيت صحبت كنيد. به محض اتمام زمان مذكور به هيچ وجه امكان ادامه بحث وجود ندارد.

• حتما و حتما نياز داريد قبل از رويداد بارها تمرين كنيد و بدانيد كه انتقال سريع يك ايده شديدا نيازمند تمرين است.

• قرار نيست موضوع مورد بحثتان را به طور كامل و با جزئيات به شنوندگان آموزش دهيد، بلكه بايد بتوانيد به درستي‌ جرقه اوليه شور و علاقه ديگران به آن موضوع را روشن كرده و نيروي محركه اوليه را براي ادامه مسير مهيا كنيد.

• توجه كنيد كه رعايت اصول اوليه سخنراني از ضروريات يك ارائه خوب است و براي آشنايي بيشتر شركت كنند‌گان با اين موضوع، در اين رويداد يك دوره آموزشي ارائه خوب نيز براي آنان برگزار مي‌شود.

آنچه یک ایده خوب دارد:

• براي طيف گسترده‌اي از مخاطبين قابل فهم باشد.

• موضوعاتي كه حاصل تجربه، دانش، هنر و حرفه سخنران بوده و يا ارتباط عميقي با تجربيات حرفه‌اي يا شخصي او داشته باشد.

• موضوع حاوي يك نوآوري، تجربه بديع، روشي منحصر به ‌فرد بوده و امكان يادگيري و بكارگيري آن براي بقيه ميسر باشد.

• موضوع سخنراني هيجان ‌برانگيز و جذاب بوده و خود سخنران شور و اشتياق بالايي نسبت به آن داشته باشد.

نحوه انتخاب ایده های برتر جهت حصور در مرحله نیمه نهایی:

پس از ثبت نام ایده ها در رویداد، ایده های ویرایش شده توسط دبیرخانه بعد از اتمام مهلت ثبت نام، برای هیئت داوران ارسال و از بین آنها چند ایده انتخاب شده و تا چند ساعت قبل از شروع رویداد به صاحبان آنها اطلاع داده میشود. شاخصهای مورد نظر داوران به شرح زیرمیباشد:

1 نوآوری - 10 امتیاز

2 جذابیت ایده - 10 امتیاز

3 شفافیت ایده - 10 امتیاز

4 بازار پسند بودن - 10 امتیاز

نحوه ارائه در دور نهایی:

در مرحله نهایی مدت زمان ارائه 5 دقیقه میباشد. هر یک از ایده پردازان منتخب در مقابل داوران قرار میگیرند تا در خصوص ایده ایشان پرسشهایی را مطرح کنند. بعد از آن ایده های اول تا سوم اعلام میشوند.

رویداد کارافرینی جهاد دانشگاه در حوزه فرهنگی-مذهبی

هدف رویداد:

- کمک به توسعه و بستر سازی رویدادهای کارافرینی معارف دینی و فرهنگی

- ترویج فرهنگ کارافرینی و ایجاد کسب و کار حوزه فرهنگی – مذهبی

- ایجاد بانک ایده

- جلب توجه سرمایه گذاران به ایده های ارائه شده

- شکل گیری و توسعه اکوسیستم کارافرینی

- بازارسازی و بازار یابی شرکت های ایجاد شده مبتنی بر فناوری

- هدایت و حمایت از ایده ها به جهت تجاری سازی انها و ایجاد تسهیلات لازم برای ادامه فعالیت


فرمهای تکمیل شده را به آدرس آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید ارسال نمایید.